niedziela, 22 lipca 2012

Niedziela:)

Dzisiejszy dzień niestety spędzam w domku, moje zdrowie znów o sobie przypomniało ale nic straconego taki dzień leniwy też się czasem przydaje:) 

Bardzo lubię lato ze względu na to że jest mnóstwo świeżych owoców które uwielbiam np maliny ( moje ulubione) i jagody....i tak po obiadku zrobiłam sobie zasłużony deser:) Lody posypane malinami i jagodami :) Pychotaaaaaa:)))) i Pinterest od którego się uzależniłam :) Polecam ale uwaga wciąga :D





A jak Wy spedzacie weekend?

Pozdrawiam Was :*

Paaaa:*

9 komentarzy:

  1. Pysznie :) Pinteresta też lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. maliny uwielbiam! ostatnio zrobiłam pyszne naleśniki z malinami właśnie i mascarpone :) mniam palce lizać, z jagodami też by były pyszne - jeszcze w tym roku nie jadłam jagód :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cos Ty to koniecznie musisz zjesc jagody :))))

      pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Sobota upłynęła mi bardzo przyjemnie na wizycie rodzinnej - bardzo miło i dużo rozmów.
    A niedziela? -może trochę wstyd w taką pogodę, ale ja w dużej części ją przespałam ;D i dobrze mi z tym.
    Wychodzę z założenia, że skoro mi się chciało spać to organizm tego potrzebuję :D
    Potem jakieś przyjemne zabiegi kosmetyczne, maseczki, kremy i czuję się przygotowana do kolejnego pracowitego tygodnia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez tak czasem mam ze potrafie caly dzien nie robic nic poprostu się byczyć:))) ale widocznie jest nam to potrzebne:)

      Pozdrawiam

      Usuń
  4. ja byłam z moim małym psiakiem w lesie i zrobiłam sałatkę z bratkami :) zdjęcia na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaaa, ale mi narobiłas ochoty ! Pojde wieczorem na ogród i pozrywam sobie troszke owocow i zrobie maly deserek :)))
    Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń