wtorek, 8 maja 2012



Dzis mialam ochote na kolor różowy na paznokciach i padlo na O.P.I z kolekcji Piratow z Karaibow:)Jesli chodzi o kolor to bardzo mi sie podoba choc nie lubie nim malowac bo ma konsystencje kremowa ;/ 






 Chcialam Wam rowniez pokazac moje dwie male zdobycze z H&M ktorych nie mialam w planach kupic :) Do sklepu wybralam sie zeby kupic sobie spodenki ( nic mi sie nie spodobalo ) i zeby nie wyjsc z pustymi rękoma kupilam "oponke" do robienia koka i bransoletkę w kolorze Rose Gold ktora slicznie wyglada do opalonej skory:) Jak Wam sie podoba? :)))




"Oponka" do koka - 9,90 H&M
Bransoletka - 22,90 H&M


Paaaa :)

10 komentarzy:

  1. Czesc, nie wiem jak to sie stalo ze jeszcze nie jestem Twoim obserwatorem bo przeciez ogladam Twoje U2B filmiki od samego poczatku jak zaczelas, kiedy jeszcze mieszkalas w Australii. No nic, teraz juz jestem jak to mowia lepiej pozno niz wcale. Fajny lakier i cala reszta. Lubie male lakiery bo mozna ich zuzyc natomiast te ktore sa w iekszosci sa nie do zuzycia ha ha ha

    Pa do nastepnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier jest naprawdę śliczny! Miałam kiedyś bardzo podobny kolor nałożony jako manicure hybrydowy :) O właśnie ostatnio szukałam tego wzmacniacza do koka i u mnie nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Już chodzę koło tej bransoletki i chodzę, chyba zakupię. Lakier super taki delikatny ale jeszcze nie miałam z OPI, - czy odpryskują czy raczej takie jak INGLOT-a trzymają się paznokci?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek lakieru , bransoletkę mierzyłam ale nie kupiłam teraz żałuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszło to zdjęcie z rozgwiazdą :)
    A kolor fajny, mam podobny z Vipery o ile dobrze pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bransoletka i ładny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też polowałam na tą bransoletkę jest śliczna ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie kolory neutralne ale bardzo też przyciągają mnie ostre neonowe i odwieczny dylemat gotowy

    OdpowiedzUsuń