sobota, 29 października 2011

Nasza złota polska Jesien

Dziś po powrocie ze spaceru nie mogłam się powstrzymać od napisania tego posta. Spacerując nie mogłam przestać podziwiać Naszej Polskiej Jesieni tych kolorów i tych spadających liści z drzew. Bedąc w Au często myślałam o jesieni o tym jak właśnie o tej porze roku wyglądają parki. Brakowało mi tego....Jesień w tym roku zaszczyciła Nas cudowną pogodą, pełną słońca....Uwielbiam spacery w takie dni i powroty do ciepłego domku, kiedy za oknem wieczory juz są zimne.


 Piękny "dywan" z liści




Hehehe a tu taki mały bonusik znaleziony w TKMaxx :))))  Koala rules ;D


Paaaa i do następnego :)

7 komentarzy:

  1. Tak, w tym roku jesień jest nadzwyczaj piękna. A te wszystkie kolorowe liście w parku są cudowne ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna Koala ;*** <3
    polska jesień jest piękna :) też muszę nacykać zdjęć z tego pięknego okresu:) bo zacznie się szaro-buro zaraz :)
    :**

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście w tym roku jesień jest piękna, twarzowy ten misio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniś - zostajesz już na stałe w Polsce? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah Monisia-jesien to moja ulubiona pora roku,zaraz po ziemie,rzecz jasna.
    Tesknie za jesienia w Polsce. U nas jest brzyyydko:(

    OdpowiedzUsuń
  6. jesień jest cudowna, dobrze że w tym roku nas rozpieszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalna czapka :D Ciekawe czy u mnie w TKMaxx ją znajdę :)
    I tez uwielbiam tzw. Polską złota jesień :)

    OdpowiedzUsuń