niedziela, 9 października 2011

Moje ulubione....

Hej :)

Czy jest Ktoś kto lubi słodycze tak jak ja? :D Dla mnie dzień bez słodyczy jest dniem straconym ;)
Pamiętam jak kiedyś rodzice przywozili z Niemiec takie "ciepłe lody" i uwielbiałam je a teraz w sklepie Lidl znalazłam takie same i nie mogę się im oprzeć ;))) Są pyszneeeee :)))





Uwielbiam  wszystko co słodkie:) Po przyjezdzie z Au nie mogłam się nacieszyć tymi wszystkimi słodyczami które mamy w Pl :))) Wiem wiem że to nie zdrowe ale co mam zrobić jeśli nie mogę sie powstrzymać to jest silniejsze ode mnie ;))) 
ps. a ptasiego mleczka waniliowego nic nie jest w stanie przebić ;D

A jakie są Wasze ulubione słodycze?

Buziaki i do następnego ;)

11 komentarzy:

  1. Ja lubię czekoladę i ptasie mleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez je lubię :) i bardzo lubię czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też je uwielbiam! mówię na nie "duszki" i kiedyś przywoził mi je tata z Niemiec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś zajadałam się tymi piankami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @ hehehe ciesze sie ze nie jestem sama z tym nalogiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojaa, ja też kocham ptasie mleczko :P mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi narobiłaś ochoty tymi "ciepłymi lodami"!
    Kinder maxi king, 3bit, prince polo, grześki, snickers.. mm uwielbiam słodycze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to jadę do Lidla :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    N.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam mniam uwielbiam je'
    Pozdrawiam;

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam słodycze w każdej postaci ! Ale najbradziej to chyba w postaci ciast :) Co powiesz na karpatke?:D

    OdpowiedzUsuń