niedziela, 18 września 2011

Książkowe promocje....

Dzisiaj przez przypadek zakupiłam książki które kosztowały "grosze"ponieważ była na nie spora promocja :) W sumie nie pamiętam kiedy czytałam książki w języku polskim i dziś naszła mnie taka ochota:) Będąc w jednym z marketów trafiłam na "Wyznania Gejszy" książka którą od dawna chciałam przeczytać a miałam okazję w języku angielskim ale to nie to samo :) I dziś zaczynam swoją przygodę z "Wyznaniami Gejszy " 

Okazja była również na inne książki i pomyślałam sobie że kupię bo czasem mamy ochotę na "lekką" lekturę :))) taką o Miłości ;D


 "Wyznania Gejszy"

"Czekając na Miłość"


"Kaktus w sercu"

Pewnie większość z Was czytała "Wyznania Gejszy" i jakie wrażenia?

A może są książki które w szczególności polecacie?

Pozdrawiam i do następnego :)))

8 komentarzy:

  1. Wyznania Gejszy bardzo fajna książka! Naprawdę warto ja przeczytać! Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyznania Gejszy oglądałam... zostajesz w PL na stałe? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ostatnio spodobała się Sztuka prostoty - fajna książka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cejrowski - "podróżnik WC"
    POLECAM!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam wszystkie trzy :)
    Polecam Ci "Zaklętą" Michaliny Olszańskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam gorąco ,,S@amotność w sieci'' !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyznania są bardzo ciekawe, o wiele lepsze od filmu. A z takich książek mogę polecić trylogię Paulliny Simons ("Jeździec miedziany" itd.) a także ksiązki Phillipy Gregory

    OdpowiedzUsuń
  8. książkowe promocje bardzo lubię zawsze wtedy coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń