poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Bye Bye niechciana skórko pomarańczowa...

Chciałam dziś przedstawić Wam mój sposób na cellulit który u mnie sprawdza się w 99,9%


Od bardzooooo dawna jednym z moich ulubionych peelingów na cellulit był peeling z firmy Lirene ( którą uwielbiam) Stosowanie tego produktu to sama przjemność ze względu na zapach i na działanie: Po użyciu nasza skóra jest napięta i czuć że krążenie jest lepsze:)





Następnym produktem który używam po peelingu to krem antycellulitowy :) z firmy Eveline:) Jest to produkt  po nałożeniu którego czujemy przyjemne chłodzenie i również czuć że nasza skóra po jego uzywaniu jest bardziej napięta:)


W naszej walce ze skórką pomarańczową niezbęny jest przyrząd do masażu:) moim ulubionym jest z Firmy The Body Shop ale jestem pewna że w Pl drogeriach jest wiele odpowiedników równie dobrych :)




Nie bedę tu wspominała że w walce z cellulitem ważne jest dobre odżywianie, picie duzooo wody, ćwiczenia itd ponieważ w tym poście chciałam Wam pokazać czego ja używam aby pozbyć się tego czego kobiety nie cierpią...

A jakie Wy macie sposoby na pozbycie się cellulitu?

Pozdrawiam Was :*

3 komentarze:

  1. taki masażer można zamówić w Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  2. ten peeling z Lirene mogłabym zjeść :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie testuję ten krem z Eveline :) Pierwsze wrażenie?- super chłodzi :)

    OdpowiedzUsuń