środa, 22 czerwca 2011

Pomadka MAC "Hibiscus" kolekcja Surf, Baby

Dzis pomyślałam ze pokażę Wam mój ostatni zakup w MAC czyli pomadka Hibiscus w pięknym kolorze. Jak wiecie ostatnio mam fioła na punkcie pomadek i jak widzę taką która od razu wpada mi w oko to nie mogę przejść obojętnie:) i tak też było tym razem :) Początkowo wmawiałam sobie ze madzideł do ust mam już sporo i nie potrzebuję ale jak pani z MAC mi pomalowała nią usta zauroczyłam sie i kupiłam.

                                                          MAC Surf, Baby " Hibiscus"

Zauroczyło mnie również opakowanie tej pomadki jest takie letnie i w fajnych kolorach :)
                                            ......no sami zobaczcie czy nie jest urocze?

.....i ten kolor...... wydaje mi sie idealny na lato.....ja bym go okresliła jako taki jasno pomarańczowo koralowy.







Wykończenie tej pomadki to Cremesheen więc konsystencja jest kremowa i daje taki delikatny połysk na ustach :) U mnie ta pomadka utrzymuje się standardowo ok 2h. Nie waży mi sie na ustach ani nie podkreśla suchych skórek. Ja ogólnie jestem zadowolona z pomadek firmy MAC :)

A Wy macie swoje ulubione letnie kolory pomadek?

Pozdrawiam Was i do następnego razu :*

2 komentarze:

  1. urocze opakowanie ;)
    szkoda, że nie pokazałaś jak prezentuje się na ustach ;]

    pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam o tym żeby pokazać na ustach ale moje usta są malutkie i mało na nich widać heheh ;)

    Buziak

    OdpowiedzUsuń